Print Logo
Du bruger en ældre browser, som vi ikke er i stand til fuldt ud at støtte. Din erfaring med vores hjemmeside, kan være mindre end optimal grundet vores fokus på performance, sikkerhed og pålidelighed. Overvej at opgradere din browser, hvis du har problemer med at bruge vores hjemmeside. Lær mere

Spørgsmål og svar

Kan jeg annullere min ordre?

Efter vores system har skabt et ordrenummer, er alle priser fastlåst og bindende. Dette gælder, uanset om du køber eller sælger til os. I tilfælde af, at du ikke gennemfører en ordre fører dette til likviditet, og tab på markedet vil blive vurderet som ifølge vores Salgsbetingelser. Fremtidige ordrer vil ikke blive accepteret, før alle gebyrer i forbindelse med et markedstab er betalt fuldt ud.


Vil pletter, ridser eller buler påvirke værdien af mine guldbarrer? Skal jeg rense dem?

Undlad at rense din BULLION, hvis du er usikker på dens værdi. Pletter er kun en naturlig reaktion på oxygen og svovl på selve guldbarrer eller BULLION. Tilstande såsom plette, ridser, buler, og mælk pletter er ofte forårsaget af prægningsprocessen eller kan opstå under håndteringen, og er almindeligt forekommende i ikke-cirkulerede sølv- og guld mønter, vafler og barrer. Enhver velrenommeret forhandler vil vide, at sådanne pletter ikke påvirker værdien af guldbarrer, eftersom værdien af guldbarrer er baseret på vægten og renhed af metallet.


Hvad gør jeg hvis min forsendelse er beskadiget?

Se afsnittet vedrørende beskadigede forsendelser i vores Salgsbetalinger hvor du kan finde instruktioner og detaljer. Når en beskadiget forsendelse returneres til os, vil vi igen sende dig samme bestilling. Når det er muligt, foretages en gen-forsendelse ved hjælp af et andet fragtfirma for at undgå en eventuel gentagelse af problemet.


Hvad er kontant rabat?

Kontantrabatten gælder for alle betalingsmetoder bortset fra kreditkort og PayPal. Denne rabat er allerede indarbejdet i produktetpriser som anført på hjemmesiden, så hvis du betaler med kreditkort eller PayPal, vil du finde den procentvise-baserede prisforskel føjet til den samlede pris for din ordre.


Hvornår kan jeg forvente at min ordre vil blive sendt?

Din ordre vil blive planlagt med henblik på pakning og forsendelse baseret på den dato din betaling er modtaget, efter betalingstype og clearingstid, samt eventuelle produkt- undtagelser konstateret på det tidspunkt hvor din ordre blev placeret. Gennemgå dine bekræftelse e-mails for relevante oplysninger. Hvis din betalingstype har en lang clearing tid, vil forsendelsen blive forsinket indtil denne clearingstid er afsluttet. Besøg vores betalingsside for clearingstider. Hvis du har nogen udestående ordrer i Afventer status, vil forsendelse blive forsinket på betalte ordrer, som pr vores Salgsbetingelser. Større ordrer vil blive forskudt i transit for sikkerhed, forsikring, og vægtbegrænsninger. Du vil blive sendt et unikt tracking nummer for hver pakke. Hvis du er i tvivl om at du vil være til stede ved levering, kan du kontakte os for at få din forsendelse planlagt i overensstemmelse hermed.


Hvorfor accepteret I ikke mit kreditkort?

Af sikkerhedsgrund, støtter vores system kun kreditkort, der er blevet oprettet med Verified by Visa og MasterCard SecureCode. Hvis du oplever problemer, foreslår vi, at du prøver at bruge PayPal som din betalingsmulighed for at betale med kreditkort.


Forsikrer I jeres forsendelser?

Hver pakke vi sender er forsikret, spores og kræver en underskrift ved levering. Pakker er diskret, og der er ingen tegn af indholdet på pakker eller etiketter. Vi bruger pseudonymer på afsenderadressen for at give yderligere sikkerhed i transit, for at undgå at varer i pakken kan identificeres.


Jeg har betalt for min ordre. Hvorfor er min konto status stadig "pending"?

Tillad venligst 24-48 timer for din betaling til at gå igennem banken og vores system. Når betalingen er gået igennem, vil du modtage bekræftelse via e-mail. Kontakt os hvis din konto efter 2 forretningsdage stadig viser at betaling afventes, eller hvis du ikke har modtaget en betalingsbekræftelse via e-mail.


Hvorfor er det nødvendigt at vente på at min betaling går igennem?

På grund af et højt niveau af svindel i vores branche, kræver vi en længere periode for banken til at bekræfte legitimiteten af betalingsmidler. Betalings clearance begynder på den dato, vi modtager pengene og den tidsramme vil variere baseret på din betalingsmetode og bopælsland. Besøg vores Betalings-side for yderligere information om betalings clearance.